Üdvözlöm a Kedves olvasót!

Ez leginkább nem egy elemzés lesz, hanem egy szomorú történet egy magyar oldalról, melyről már biztos sokan hallottak.

Ez a pandastart.com.

Hát. Őszintén szólva Édesanyám kérésére én is csatlakoztam ehhez az oldalhoz, még szeptemberben és komolyan, az első hónapban azt hittem, hogy legalább elindul valami, de már akkor is gyanús volt, hogy TÚL sokat ígérnek, amit az átlagember számára lehetetlen elérni. Egy kattintós oldallal LEHETETLEN elérni egy hónap alatt 200.000 Forintot... De azért kíváncsiságból lekattintottam a napi szükségletet, majdnem mindent egész hónapban, mert igenis látni akartam mi lesz belőle. Nem vártam sokat. Csak kalkuláltam eddigi tapasztalataimmal.

Induljunk ki egy másik oldalból, legyen ez most a Twickerz.com. Ott minden nap minimum (egy ingyenes fiókkal) 50-100 hirdetésre tudsz kattintani, és ezzel legalább 0,0165$ szerzel magadnak.
Átszámolva egy hirdetés értéke tehát: ~7,4 fillér.
Egy nap alatt ~3,7 HUF.
Egy hónap alatt ~111 HUF.

Persze itt lehet arra törekedni, hogy a TwickPoint-okból vásárolj magadnak egy szintlépést. És nem kalkuláltam bele a Referralokat, nyilván. Gondoltam, hogy valami ehhez hasonló pénzösszegre számíthatok.

Kerekítve 50 hirdetése lehetett kattintani 3(!) naponta (ezt máig sem értem miért) tehát átlagban ez 17 hirdetés egy nap alatt. A Twickerz.com alapján, egy ~37,75 Forintos haszonnal számoltam (egy hónapra). Később rájöttem, hogy nem tévedtem sokat.

De ugye nem is lehetett tudni, hogy hány forintot fog érni egy pont... Ez egy kicsit unfair!

Mindegy, gondoltuk majd lesz, ami lesz.

Aztán jött a hónap vége és majom ugrott a vízbe. Én 17 Forintot kerestem, Édesanyám, aki alatt volt még vagy 8 ember (engem és a családunk többi tagját is beleértve) 77 Forintot. Egy pont 8 Fillért ért. És nem egész hónapban voltunk tagok. Nem tévedtem sokat.

Csak egy a bökkenő - a kifizetés 20.000 Forint! Egy átlagember ezt, hogy is tudná összeszedni. A Twickerz.com-on (ha már ezt hoztam fel példaként) a minimum kifizetési limit kb.: 25 Forint (0,1$)! Ez azt jelenti, hogy bármikor kivehetjük, amikor akarjuk és máris láthatjuk PayPal számlánkon csücsülni a pénzt.

Ejh, gondoltam majd ezen változtatnak és akkor jobb lesz. Aztán az oldalról szép lassan eltűnt a fórum. Gondolom, mert sok volt a fanyalgó... Sokan számítottak a hónap végén 200.000 Forintra.

És egyszer csak bejelentették, hogy változtatni akarnak, nagy szavazás volt és az elsöprő többség a változtatásra szavazott. Most már teljesen megváltozott az oldal. 

A hirdetésekre kattintásért nem jár pénz! Úgy ám. Hanem szerencsepontok, melyekkel ajándékokat lehet nyerni. Ajándékokat. És ha én a pénzemből nem egy hajszárítót, televíziót vagy botmixert akartam venni? Hanem mondjuk kenyeret, cukrot, étolajat, zöldségeket...? 

Most már csak a bejelentkezésért jár pont, kb. 60 pontot lehet összeszedni így egy hónapban. Ez, ha a szeptemberi 8 Fillérrel számolunk az ~5 Forint. A semmiért. Egy hirdetésre sem kell rákattintani...

Így már nekem nem annyira fekszik, szóval keresek magamnak egy másik oldalt, ahol ölhetem az értékes időmet... DE! Akinek megfelel az, hogy ingyen kattintson hirdetésekre egy utópisztikus hajvasaló reményében, csak folytassa nyugodtan! Lehet, hogy csak nekem vannak vele problémáim.

Üdvözlettel: PTC Critic

A bejegyzés trackback címe:

https://ptccritic.blog.hu/api/trackback/id/tr634882168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása