Üdvözlök mindenkit!

Ma bemutatok egy negatív példát is, mellyel találkoztam.

A www.dollarsincome.com , mely kis összegeknél fizetett, de később ha már összegyűlt 15-20$, már nem hajlandó kifizetni, mert "nem tudja most átutalni a tömeges pénzigénylések miatt" és 1$-ral kiszúrja a szemed. Gyakorlatilag limitálja mennyit vehetsz ki a saját pénzedből...

Az oldalon nem található Fórum, így a tagok ezt egymás között nem is tudják megbeszélni...

Ugyan fel van töltve egy táblázat, ahol fel van tüntetve, hogy mennyit és kinek fizetett, de ide gyakorlatilag bármit lehetett volna írni. Ez nem elég bizonyíték nekem.

Furcsaság az is, hogy pár nap alatt el lehet jutni 5$-ig utána viszont egyre kevesebbet fizetnek a hirdetések... Érdekes.

És miután reklamáltam, hogy mért nem kaphatom meg a pénzem? Letiltottak, úgyhogy be se tudtam már lépni...

ÖSSZEGZÉS:
NEM ajánlanám senkinek! Időpocséklás és frusztráció-mágnes. Legalábbis ÉN ezt tapasztaltam. Remélem mások több sikerrel jártak!

Üdvözlettel: PTC Critic

A bejegyzés trackback címe:

https://ptccritic.blog.hu/api/trackback/id/tr84876971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása