Bemutatkozás

2012.11.01. 08:00

Üdv minden olvasónak!

A blog címe PTC Critic, mely nagyjából annyit tesz magyarul: Online Munka Kritikus. És pont ezt szeretném; kritikus szemmel, objektívan elemezni az online oldalakat. És miért hoztam létre a blogot?

Én magam is szeretnék mellékkeresetre szert tenni és regisztráltam ilyen oldalakra, de sajnos sokszor kellett szembesülnöm vele, hogy az oldal nem éppen hiteles. Igazából átvertek. Már teljesen abban a hitben éltem, hogy az összes oldal átverés!
De aztán rá kellett jönnöm, hogy csak rosszul választottam, mivel vannak működőképes oldalak és bevételre is lehet szert tenni velük!
A legnagyobb problémám azzal volt, hogy sok időt pocsékoltam el, miközben más oldalakon kereshettem volna...

Miért pont ÉN választottam rosszul? Miért nem tudtam én ezt korábban? - gondoltam magamban.

És akkor beugrott. Én magam is indíthatnék blogot, hogy eddigi tapasztalataimat összegezve segíthessek másoknak, hogy ne essenek ugyanabba a csapdába. 

Remélem segíthetek az oldal látogatóinak és ha van ötletetek melyik oldalt válasszam elemzésül, nyugodtan osszátok meg velem! És ha bármi kérdésetek van, csak nyugodtan írjatok vagy ide, vagy pedig a ptc.critic@gmail.com-ra.

Üdvözlettel: PTC Critic

A bejegyzés trackback címe:

https://ptccritic.blog.hu/api/trackback/id/tr624876618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása